Produkter som diskuteras: "fläkten"
Fläktar
Flytta förbrukad luft ut ur ditt hem med mekanisk frånluft. I den här samlingen hittar du vårt sortiment av badrumsfläktar, kanalfläktar och värmeflyttare.
Läs mer
Tack! Fyllde på till 0,9 bar. Ändrade hastighet på fläkten och det måste vara den som låter då det är konstant missljud. Hade tänkt att stänga av den och kolla ifall jag kan komma åt fläkten.J jonaserik skrev:
Men är det farligt att öppna den svarta luckan?
Har ingen erfarenhet av sånt, så är det mer avancerat så är det nog bäst att kontakta serviceombud tänker jag.
Hej kommer med en fråga och uppdatering,J Josth skrev:
Ljudet gick bort efter ett tag och jag kollade aldrig fläkten. Men nu är ljudet tillbaka (nu när det började bli kallt). Jag tror att det är fläkten igen, men när jag lossar skruvarna på luckan för att kunna ta en titt på fläkten så rinner det vatten från skruvhålen. Jag blev osäker och tänkte fråga ifall du har någon erfarenhet av detta? Det rinner ganska mycket så jag blev orolig för att öppna luckan och att det bara rinner vatten på alla komponenter.
Jag har inte koll alls på sånt, är det enkelt att komma åt slangen eller borde jag ringa in någon istället? Vill ju inte riskera vattenskada eller något sånt heller 😅T tobbetk skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden