Hej,vad är det som gör att det låter som knaster i lägenheten samtidigt så blixtrar det i väggkontakterna när ja ska sätta in eller dra ut en sladd,varje gång detta börjar så hör jag en typ generator som låter, i hyreshuset ,det låter i sovrummet och i tvrummet, värka som någon kan höja ljudet ,då knastrar det ännu mer,snälla hjälp mig

K
S sacko67 skrev:
Hej,vad är det som gör att det låter som knaster i lägenheten samtidigt så blixtrar det i väggkontakterna när ja ska sätta in eller dra ut en sladd,varje gång detta börjar så hör jag en typ generator som låter, i hyreshuset ,det låter i sovrummet och i tvrummet, värka som någon kan höja ljudet ,då knastrar det ännu mer,snälla hjälp mig
Om det här är på riktigt - ta kontakt med hyresvärden (är ju ett "hyreshus").

• Gilla
avh67f
  • Laddar…
K Kardan79 skrev:
Om det här är på riktigt - ta kontakt med hyresvärden (är ju ett "hyreshus").
Det är på riktigt, kan du förklara varför det låter så i lägenheten å blixtra I väggkontakterna

K
S sacko67 skrev:
Det är på riktigt, kan du förklara varför det låter så i lägenheten å blixtra I väggkontakterna
Har du fortfarande inte tagit kontakt med hyresvärden? Gör det, om det låter och blixtrar.

K Kardan79 skrev:
Har du fortfarande inte tagit kontakt med hyresvärden? Gör det, om det låter och blixtrar.
Jag ha sagt till han flera gånger

S sacko67 skrev:
Jag ha sagt till han flera gånger
Vet du vad det kan beror på

RoTe
Varför fixar du inte en liten film på ditt problem så att vi förstår vad du menar, istället för att bara skapa fler trådar i samma ämne? Du äger väl en mobiltelefon med kamera??

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.