Hej hej!
Behöver lite tips om vad vi kan göra till detta badrum för att göra det mer personligt och kanske åt det lite åt det lyxiga hållet, eller mer mysigt? Jag har tänkt på sätta dit ett badkar men kan vara så att designen av kaklet inte funkar? Vad tror ni?
Kan möbler som en ny kommod i tex trä, passa bra där? Vilka färger och andra grejer tänker ni skulle vara fint?
Alla tips är välkomna!
Behöver lite tips om vad vi kan göra till detta badrum för att göra det mer personligt och kanske åt det lite åt det lyxiga hållet, eller mer mysigt? Jag har tänkt på sätta dit ett badkar men kan vara så att designen av kaklet inte funkar? Vad tror ni?
Kan möbler som en ny kommod i tex trä, passa bra där? Vilka färger och andra grejer tänker ni skulle vara fint?
Alla tips är välkomna!
Administrator
· Skåne
· 8 353 inlägg
Vad har du för budget?
Byt glasväggarna och kommod och handfat. kolla om det går att flytta tvätt/torktumlare/bänken för att få lite mer plats. Någon lite mysigare och inte lika steril belysning (tex fräsig spegel med inbyggd belysning).
Träfärgat/textur tror jag inte är rätt för det rummet men jag har inte bäst smak så vet inte
EDIT: är inte ett fan av skåpen heller, det lilla man ser. Tycker mycket av det negativa med det rummet är att det är mycket plats men samtidigt inte plats för det viktiga (toa/handfat)
Träfärgat/textur tror jag inte är rätt för det rummet men jag har inte bäst smak så vet inte
EDIT: är inte ett fan av skåpen heller, det lilla man ser. Tycker mycket av det negativa med det rummet är att det är mycket plats men samtidigt inte plats för det viktiga (toa/handfat)
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 46 194 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 46 194 inlägg
Textiler (matta, handdukar som syns inkl. litet lager), tvålflaska i någon färg som du gillar och (falska) växter/prydnadssaker på bänkskivan till vänster gör ju mycket för helhetsintrycket och är nog det billigaste. Då när den svart-vita stilen var populär för 15 år sen ungefär hade man ofta röda handdukar etc.
Vad tror du om att sätta dit ett badkar? istället för duschväggar... dock är ju kaklet i svart vid hörnet som 'markerar' duschen...!G grovspacklarn skrev:Byt glasväggarna och kommod och handfat. kolla om det går att flytta tvätt/torktumlare/bänken för att få lite mer plats. Någon lite mysigare och inte lika steril belysning (tex fräsig spegel med inbyggd belysning).
Vi har vart inne på att göra microcement men då blir den andra halvan av denna community upprörd att vi kommer förstöra något relativt fräscht! vi har ju en budget på 30k så bra att kika på vad man kan göra innan man river ned toan...P Perplexus skrev: