Nästan helt säkert en mätare som mäter husets energiförbrukning för uppvärmningen. Det kom en bestämmelse för 10-15 år sedan att man skulle ha en mätare som skulle mäta hur mycket energi som förbrukades för uppvärmningenK Könön skrev:
Klicka här för att svara

