På min panna sitter det en mojäng som jag inte vet vad den fyller för funktion. Vet inte ens om detta är rätt forum för frågan, men det läcker iaf vatten från den...
Om jag inte ser helt galen så ser den proppad ut.
Antar att säkerhetsventilen läcker och det är därför någon hemmapulare proppat den.
Byt den illa kvickt isåfall.
Om jag inte ser helt galen så ser den proppad ut.
Antar att säkerhetsventilen läcker och det är därför någon hemmapulare proppat den.
Byt den illa kvickt isåfall.
Ja har man sett på...sätt dit en ny, oproppad!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.