Hej.
Jag och min sambo är i full fart med att riva vårt kök. Vi gör detta pga röklukten som går genom väggen från grannen. Passar på att byta kakel, golv, tapet mm när vi endå är i farten
Till saken. När vi plockade bort hörndelen av underskåpet ser vi ett stort hål i betongen. Därifrån går en gummislang till ett litet hål i sockeln.
Slangen leder i väggen till någon typ av plastbehållare med texten Slitsbotter och ...åckut.
Är det någon som vet vad detta är eller känner igen bilden?
Jag och min sambo är i full fart med att riva vårt kök. Vi gör detta pga röklukten som går genom väggen från grannen. Passar på att byta kakel, golv, tapet mm när vi endå är i farten
Till saken. När vi plockade bort hörndelen av underskåpet ser vi ett stort hål i betongen. Därifrån går en gummislang till ett litet hål i sockeln.
Slangen leder i väggen till någon typ av plastbehållare med texten Slitsbotter och ...åckut.
Är det någon som vet vad detta är eller känner igen bilden?
Det ska jag göra, tänkte spackel eller husfix först men skum måste både täta bättre och vara lättare att ta bort vid ev. arbete?
Sockeln har ett litet hål slangen var kopplad till, bara att hoppas man inte blir blöt om fötterna en dag
Tack för svaren jon_h
Sockeln har ett litet hål slangen var kopplad till, bara att hoppas man inte blir blöt om fötterna en dag
Tack för svaren jon_h
Klicka här för att svara

