877 läst ·
3 svar
877 läst
3 svar
Vad är det för prestanda på Keddy 510?
Hej!
Vi har köpt en Keddy 510 från 2000. Är det någon som har tillgång till prestandadeklarationen eller motsvarande dokument? Vi har varit i kontakt med Keddy som inte hittar för just den modellen.
Tack!
Vi har köpt en Keddy 510 från 2000. Är det någon som har tillgång till prestandadeklarationen eller motsvarande dokument? Vi har varit i kontakt med Keddy som inte hittar för just den modellen.
Tack!
Är det inte 14kW då enligt denna tråd?K Kjellman1 skrev:
https://www.byggahus.se/forum/threads/erfarenheter-av-keddy-kassetter.44604/
Klicka här för att svara