Hej!

Vi har köpt en Keddy 510 från 2000. Är det någon som har tillgång till prestandadeklarationen eller motsvarande dokument? Vi har varit i kontakt med Keddy som inte hittar för just den modellen.

Tack!
 
K Kane skrev:
Är det inte 14kW då enligt denna tråd?
[länk]
Hej! Jag är ute efter prestandadeklarationen som visar på koldioxid utsläppen.
 
Lyfter denna lite, verkningsgraden verkar ligga på 0,24 för denna modell.
Går det att lösa nyinstallation på något sätt då?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.