Det har byggts om lite utanför lägenheten, och jag tänkte kolla, är detta cement? Råkade trampa i det nyläggda och undrar vad det är. Gått runt 50-55 timmar sedan jag trampade i det och sedan dess fått en lite jord liknande yta, som är grå men en mycket mörkare färg under den tunna ytan? Det är hårt men går att nå den mörka ytan under Var mer vått i början men blivit lite halvhårt, och pulvrig, dom la den i gräsmattan utan galler runt. Är det lera dom lagt då?
Klicka här för att svara






