Hej!
Jag vill installera ett lamputtag för en takdosa i mitt hus byggt 1983. Vet ni vilken sorts lamputtag jag ska köpa (om det ändå går att köpa till det här, eller måste jag byta ut takdosan?)? Jag har provat ett lamputtag med krok/skruv i mitten (att skruva fast till ett mittstolpe ) men det passade inte.
Se bilderna.
Tack!
Med vänlig hälsning,
Richard
Jag vill installera ett lamputtag för en takdosa i mitt hus byggt 1983. Vet ni vilken sorts lamputtag jag ska köpa (om det ändå går att köpa till det här, eller måste jag byta ut takdosan?)? Jag har provat ett lamputtag med krok/skruv i mitten (att skruva fast till ett mittstolpe ) men det passade inte.
Se bilderna.
Tack!
Med vänlig hälsning,
Richard
Jag hade mätt mellan skruvarna, gissar runt 65 mm och köpt ett lamputtag med två skruv och krok i mitten. Ser ut som det saknas jord så du då köper utan jord.RICHARD_P skrev:
Hej!
Se bilderna.
Tack!
Med vänlig hälsning,
Richard
Klicka här för att svara