Vad är bäst att fästa regeln i stolpskon med?
genomgående vagnsbult, fransk skruv eller ankar skruv/spik ? Ska ha regeln liggande och sedan reglar imot den.
Fransk skruv! Oftast har stolpskor förskjutning av hålbilden från sida till sida för att man ska kunna skruva från båda hållen, så det funkar dåligt med genomgående.
/CC