Sedan vet jag att alla elektriker har sina egna preferenser. Vissa sätte fasskenorna på toppen istället för botten med motiveringen att det inte kan bli vattenansammling vid kondens. Andra menar att man alltid ska dra ledarna man syr med i mitten eftersom man då fördelar strömmen i skenorna bättre.