K KenNo skrev:
Sedan vet jag att alla elektriker har sina egna preferenser. Vissa sätte fasskenorna på toppen istället för botten med motiveringen att det inte kan bli vattenansammling vid kondens. Andra menar att man alltid ska dra ledarna man syr med i mitten eftersom man då fördelar strömmen i skenorna bättre.
Just Hagers QC går nog inte annat än att montera undertill. I alla fall om man inte vill sätta brytarna uppochner
 
K KenNo skrev:
brown boveri company?
Ja, det står ju dessutom STOTZ på dem, numera är det ABB Stotz-Kontakt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.