17 997 läst ·
34 svar
18k läst
34 svar
Vad använder ni för sticksågsblad?
...och därmed är det bevisat att på 5 år hinner vi diskutera igenom allt som kan diskuteras om saker och därefter måste vi börja om igen med det vi redan har pratat om....
Just nu testar jag lite blad jag köpt på hårnbash, kwl eller vad dom heter. Verkar inte funka varken bättre eller sämre än annat skräp. Jo, lite sämre förresten.
Just nu testar jag lite blad jag köpt på hårnbash, kwl eller vad dom heter. Verkar inte funka varken bättre eller sämre än annat skräp. Jo, lite sämre förresten.
MathiasS> pröva du Festools blad?
kör också med festool och tycker dom är ok , har en 25 pack med 5 olika sorters blad i och där har man alltid ett som funkar bra . Men då kostar dom också över 500:-
kör också med festool och tycker dom är ok , har en 25 pack med 5 olika sorters blad i och där har man alltid ett som funkar bra . Men då kostar dom också över 500:-
Klicka här för att svara