481 979 läst ·
2 497 svar
482k läst
2,5k svar
Vackra gamla hus till salu
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
otroligt vackert hus som behöver renoveras
https://wallinco.se/essingehogvag30_vacker_30-tals_villa_sjoutsikt
Sidotomten såldes i våras för 10m.A ajn82 skrev:
Om de som säljer nu köpte hela paketet för 14m 2024 kommer de göra sig en bra hacka.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jag tycker det är så tragiskt med alla äldre tomter som styckas sönder till frimärken, har själv en större tomt som grannar föreslagit att vi kan stycka av, skulle aldrig falla mig in, letade länge efter något sådant innan vi flyttade hit.
Mycket snack om att man inte ska få lov att förvanska gamla byggnader, men tomten och miljön runt omkring är också en del av arkitekturen. Är flera fina gamla hus jag valt bort genom åren för att tomten blivit sönderdelad
Mycket snack om att man inte ska få lov att förvanska gamla byggnader, men tomten och miljön runt omkring är också en del av arkitekturen. Är flera fina gamla hus jag valt bort genom åren för att tomten blivit sönderdelad
Hur stora är tomterna då?
Samtidigt som andra inte får måla om sitt hus, för det skulle förstöra områdets karaktär 🤣 😭 Samhället har en tendens att sila mygg och svälja kameler...Unikt namn skrev:
så stora är ju inte tomterna på ön normalt och många som köper idag vill inte ha stora tomterA ajn82 skrev:Jag tycker det är så tragiskt med alla äldre tomter som styckas sönder till frimärken, har själv en större tomt som grannar föreslagit att vi kan stycka av, skulle aldrig falla mig in, letade länge efter något sådant innan vi flyttade hit.
Mycket snack om att man inte ska få lov att förvanska gamla byggnader, men tomten och miljön runt omkring är också en del av arkitekturen. Är flera fina gamla hus jag valt bort genom åren för att tomten blivit sönderdelad![]()