harry73 harry73 skrev:
[länk]
[bild]
Jag gillar't (y)!
Vill också ha en djungelveranda!
 
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
Det var inte exakt vad jag skrev va? Men då kanske du håller med mig på varför det är krav på flyttstädningen ens
Jag är ledsen, jag förstår inte vad du menar, du får gärna vara lite tydligare vad du menar eller om du är ironisk, men det är väl ot i tråden.
En del stylar för mycket, andra gör för lite. Många ser igenom detta, men jag tror absolut det för många är viktigt att det både är stylat och välstädat.

Huset i länken tyckte jag inte stack ut åt något håll.

Är det ett gammalt hus tycker jag ibland styling bara förstör.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
J JohanLun skrev:
Jag är ledsen, jag förstår inte vad du menar, du får gärna vara lite tydligare vad du menar eller om du är ironisk, men det är väl ot i tråden.
En del stylar för mycket, andra gör för lite. Många ser igenom detta, men jag tror absolut det för många är viktigt att det både är stylat och välstädat.

Huset i länken tyckte jag inte stack ut åt något håll.

Är det ett gammalt hus tycker jag ibland styling bara förstör.
Då har man kanske "stylat" på fel sätt, ett sätt som inte passar huset. "Styla" är ju bara ett modeord för att få bostaden att se trevlig och inbjudande ut.
 
J JohanLun skrev:
Jag är ledsen, jag förstår inte vad du menar, du får gärna vara lite tydligare vad du menar eller om du är ironisk, men det är väl ot i tråden.
En del stylar för mycket, andra gör för lite. Många ser igenom detta, men jag tror absolut det för många är viktigt att det både är stylat och välstädat.

Huset i länken tyckte jag inte stack ut åt något håll.

Är det ett gammalt hus tycker jag ibland styling bara förstör.
jag tycker det är viktigt att det är städat men behöver inte vara stylat och en bra mäklare ska fixa städningen och man tar bra bilder på senaste tiden ser det ut som många mäklare tar egna bilder
 
Jag tycker absolut att det ska vara städat, men i de flesta fall är styling med hundra småkuddar, halvtorra små pumpor på köksbänkarna och filtar på uteplatsen bara fånigt. Hellre tomt eller att det faktiskt syns att någon bor där på riktigt.

Fast det behöver ju inte gå för långt åt andra hållet heller. På visningen av huset vi köpte gick ägarens hund lös omkring bland spekulanterna och de hade inte ens tömt kattlådan.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
men i de flesta fall är styling med hundra småkuddar, halvtorra små pumpor på köksbänkarna och filtar på uteplatsen bara fånigt. Hellre tomt eller att det faktiskt syns att någon bor där på riktigt.
:heart:
 
M maria01 skrev:
riktigt fint hus men jag blir ofta förvånad av mäklarbilder att man inte städar lite först
Det här huset var väl väldigt städat och avskalat, eller vad menar du?
 
  • Gilla
a.o.f och 1 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Det här huset var väl väldigt städat och avskalat, eller vad menar du?
först ser man smutsiga soffor barra hänga över en pläd lätt fixat men när många ser sånt så tror jag folk tror kan dom inte ens städa så bryr dom säkert inte om andra viktiga saker med ett hus heller
 
M maria01 skrev:
först ser man smutsiga soffor barra hänga över en pläd lätt fixat men när många ser sånt så tror jag folk tror kan dom inte ens städa så bryr dom säkert inte om andra viktiga saker med ett hus heller
Själv tittar jag inte närmare på soffor vare sig i annonser eller på visning. Om jag vill sitta en stund och känna in rummet för att bestämma om jag vill bo där, kollar jag så att jag inte sätter mig på något.
 
Hep Hep skrev:
Själv tittar jag inte närmare på soffor vare sig i annonser eller på visning. Om jag vill sitta en stund och känna in rummet för att bestämma om jag vill bo där, kollar jag så att jag inte sätter mig på något.
var inte det jag skrev heller
 
M maria01 skrev:
var inte det jag skrev heller
Jag tror du måste jobba på att skriva något mer fylligt och med fullständiga meningar för att slippa bli missförstådd, det är faktiskt inte speciellt tydligt vad du försöker säga.
 
  • Gilla
Anna_H och 2 till
  • Laddar…
M maria01 skrev:
var inte det jag skrev heller
??
”först ser man smutsiga soffor”
 
Hep Hep skrev:
??
”först ser man smutsiga soffor”
glömde du inte lite

först ser man smutsiga soffor barra hänga över en pläd lätt fixat men när många ser sånt så tror jag folk tror kan dom inte ens städa så bryr dom säkert inte om andra viktiga saker med ett hus heller
 
P Pappa1986 skrev:
[länk]
mycket hus för pengarna
 
  • Gilla
jocke31 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.