A
nino nino skrev:
Hoppas det är samma magnet på den här motorn.
[bild]
det bör det vara då det är en wm33 motor i båda, du kanske skall spara hela motorn? och inte bara magneten.

• Gilla
nino
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
det bör det vara då det är en wm33 motor i båda, du kanske skall spara hela motorn? och inte bara magneten.
Japp det gör jag, nåt mer man ska spara när man ändå är igång?

A
nino nino skrev:
Japp det gör jag, nåt mer man ska spara när man ändå är igång?
jag tror inte det det mesta är ju outslitligt och fronten verkar ju inte vara användbar någon mer gång...

electroluxaren skrev:
jag tror inte det det mesta är ju outslitligt och fronten verkar ju inte vara användbar någon mer gång...
Nej nån som knuffat på den med gafflarna ser det ut

electroluxaren skrev:
Dom som heter FT34, med 4 runda knappar plus av/på är det också bra maskiner eller ska det vara dom som heter sverigetvätten

A
nino nino skrev:
Dom som heter FT34, med 4 runda knappar plus av/på är det också bra maskiner eller ska det vara dom som heter sverigetvätten
Sverigetvätten är ju bara ett modellnamn ofta av förra årets modell.
FT34 är en bra maskin

electroluxaren skrev:
Sverigetvätten är ju bara ett modellnamn ofta av förra årets modell.
FT34 är en bra maskin
800:- plus 3h i bil och soppa då kanske den är värd?

Allt under 5k är ett klipp eller om det var 3k har jag läst han säga :) Jag ville dra hem en till Ft26 men som skänktes bort gratis helt fungerande men sambo var inte lika sugen :(

A
nino nino skrev:
800:- plus 3h i bil och soppa då kanske den är värd?
Absolut

A
P pompakumla skrev:
Allt under 5k är ett klipp eller om det var 3k har jag läst han säga :) Jag ville dra hem en till Ft26 men som skänktes bort gratis helt fungerande men sambo var inte lika sugen :(
Synd för ft26 är extremt bra, piskar alla nya maskiner i alla lägen

electroluxaren skrev:
Synd för ft26 är extremt bra, piskar alla nya maskiner i alla lägen
jo vet jag läst dig säga det troligtvis lagar jag väl denna när den pajar men vad tror du om bosch 8 är väl tyskbyggd som jag fattat är bland dem bättre. Farsan om dem har gått igenom en hel hög med maskiner dock inte cylinda men senaste maskinen mile softronic har nog rullat på i 11 år nu.

A
P pompakumla skrev:
jo vet jag läst dig säga det troligtvis lagar jag väl denna när den pajar men vad tror du om bosch 8 är väl tyskbyggd som jag fattat är bland dem bättre. Farsan om dem har gått igenom en hel hög med maskiner dock inte cylinda men senaste maskinen mile softronic har nog rullat på i 11 år nu.
Idag skall man köpa serie8, för cylinda är skit. Ft26 är robustare än Boschen fortfarande

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Tyvärr så ville säljaren skänka den till grannen istället för att sälja den...
Talade om att det var en bra maskin som kommer överleva alla nyare maskiner då ångrade säljaren sig lite men men :D

A
nino nino skrev:
Tyvärr så ville säljaren skänka den till grannen istället för att sälja den...
Talade om att det var en bra maskin som kommer överleva alla nyare maskiner då ångrade säljaren sig lite men men :D
Vad är det man säger:shit happens

• Gilla
nino
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.