Läser jag detta rätt att centralen bytts ut, och att man efter detta upptäkt strömförande jord? Borde inte den nya centralen ha jordfelsbrytare, och isf varför löser inte den ut om jorden är strömförande?
precis...också konstigt..
Dock så har jordfelsbrytaren löst ut efter det på ett par andra saker. Så den verkar fungera i alla fall. Skumt som tusan.....
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.