3 738 läst ·
8 svar
4k läst
8 svar
Utsugning av gammal isolering på vind
Hej forumet! Vi har en vind som ska byggas om då vi byter tak och skulle behöva bli av med enorma mängder isolering i form av strimlat gammalt tidningspapper (?). Undrar om någon vet ett bra sätt? Tänkte ett tag en sån lövsug på släp men slangarna är på tok för korta för att nå upp på vinden.
Tänkte ni göra det själv? Annars kan t.ex. isolerfirmor även suga ut gammal isolering.Kieron skrev:
K Knight skrev:
snackade med ett sugbilsföretsg nu. 2675kr/h +moms +deponiavgift +framkörning, uppskattad tid 8h. Det är nog värt att lägga tiden själv iställetT Tompafix skrev:
Klicka här för att svara