1 147 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Utsuget på PMF 180E
Har som rukriken säger en Gröm bosch multislip. Min fråga gäller dammsugaranslutningen, för det är väl ett sådant? Det går ju en skruv rakt igenom som täcker mer än halva hålet = dammsugaren får jobba häcken av sig.
Eller är det inte tänkt att man skall koppla dammsugare till den?
Eller är det inte tänkt att man skall koppla dammsugare till den?
Vissa dammsugare har inte någon separat kylning av motorn, utan motorn kyls av dammsugningsluften. En sådan konstruktion mår inte bra av att man stryper luften för mycket. Se i så fall till att dammsugaren får dra tjuvluft någonstans.
Jag märkte iaf ingen skillnad med eller utan utsug. Hålet är ju under 1cm2! :xphl skrev:
Bli till att hålla slangen vid sidan isf.
Klicka här för att svara