1 898 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
utstakning
Måste erkänna att jag blev lite besviken vid vår utstakning vilket gjordes av kommunen. Det var fortfarande lite snö kvar på marken men inte mycket - våren var verkligen på gång. De hade en pinne i varsin hörna och sedan hade de sprutat med färg i "snön".
inte så smart av kommunen... vad hände sedan då? gjorde kommunen om det hela?christi skrev:
Precis. Då får man betala 1500 spänn för en ny utstakning. Jag vet.Dahlino skrev:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=27488/0#0
Vi märkte snabbt ut formen för plattan så att vi inte skulle missa vart det var och sedan har vi inte närmare brytt oss om gränsmarkeringarna. Vad jag förstått kommer det att kosta ytterligare utstakning om vi begär en ny, kommunen gör ju aldrig fel vet du?
Klicka här för att svara