Med nya tomtplaner följer nya problem.. ???
Någon som vet hur man kringgår exempelvis max 50 kvadrat garage/uthus/carport?
Kan man bygga typ altangolv för att öka ytan och sedan "av gammal hävd" kasta på ett tak?
(Jag är medveten om att man kan bygga ut själva husytan, men det förfular åt pipan för mycket.)