Vi har hus från 1967 halva mexitegel och halva panel. Vi fick bygglov att måla tegel och byta paneler. När handvärkarna kom visade sig att tegel är i dåligt skick och vi fick tå snabb beslut att riva tegel och ersätta allt med liggande paneler. Efter 2 dagar fick vi brev från byggkontor att de fick info om ett olagligt bygge. Nu väntar de på förklaring från oss. hur gör vi nu????? Snälla hjälp!!!! Vilka konsekvenser kan det bli? Kan vi bara söka om utökat bygglov?
Vi har lagt alla våra sparpengar på den renovering
Ledsen Aneta