Företaget kan begära ROT under hela januari för arbete som utförts och sedan fakturerats i december och där fakturan betalats i december också.
Detta följer Skatteverkets regler.
Något annat svar kan inte ges utifrån forumets regler, dvs uppmana till brottslig handling;)
 
AndersS skrev:
Företaget kan begära ROT under hela januari för arbete som utförts och sedan fakturerats i december och där fakturan betalats i december också.
Detta följer Skatteverkets regler.
Något annat svar kan inte ges utifrån forumets regler, dvs uppmana till brottslig handling;)
Eftersom största delen av arbetet gjorts i december så skulle jag inte ligga sömnlös med moraliska bryderier, hoppas jag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.