Gick bra genom de kallaste dagarna i november, så fort det närmade sig nollan så börja den larma för utlöst lågtryckstermostat, när det blev kallare igen så gick det att köra utan att nya larm kom, fram tills idag då det är 0 gradigt ute igen. Bifogar en bild:
Gröna mätvärden är tagna inom 30 minuter från kvitterat larm. dvs. kompressorn har 5 minuter upp till 30 minuter kanske.
Röda är tagna ur larmloggen vid två separata tillfällen.
