Hej!

Det går inte att logga ut, varken från Forum eller Bilder. Eftersom tjänsten erbjuds bör den fungera.

per
 
Det är en bugg som finns med på att-göra-listan. Det finns dock en annan bugg du kan dra nytta av om du vill bli utloggad - klicka på wikin. Tragiskt men sant, eller inget ont som inte har något gott med sig :rolleyes:.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.