3 348 läst ·
22 svar
3k läst
22 svar
Uthyrningsfirma kan inte ge oss bokat semesterboende trots att de bekräftat bokningen
Som jag skrev tidigare. Jag vill veta mina rättigheter och vad jag kan kräva innan jag går in i en diskussion med dem. Jag vill ha en sån konstruktiv diskussion som möjligt. Jag har full förståelse för att de inte kan trolla med knäna. Fö så nej, det är inte lätt att hitta något nu i det område vi söker. Vi har varit ute i april tidigare år och då har det varit för sent.
Läs igenom avtalet en gång till så du förstår vad som är vad ni och dom har att rätta sig efter. Din tidigare förklaring lät mer som du läst igenom i affekt.
PS det är nog nyttigt för barnen att lära sig att allt inte alltid bilir som förväntat
PS det är nog nyttigt för barnen att lära sig att allt inte alltid bilir som förväntat
Redigerat:
Det enda som kan lösa det är kontakt med Novasol och uppge att de alternativ de erbjudit inte motsvarar det hus ni bokat map faciliteter (Internet och tillgång till lekplats/vattenland) och läge.
De försöker sig väl på en fuling för att slippa gå back. Det vanligaste är ju att man då fel begåtts ersätter med något som kan ses som en uppgradering som plåster på såren, men det finns ju företag som jobbar på ett annat sätt.
De försöker sig väl på en fuling för att slippa gå back. Det vanligaste är ju att man då fel begåtts ersätter med något som kan ses som en uppgradering som plåster på såren, men det finns ju företag som jobbar på ett annat sätt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Bra!
Men vart åker ni på semester nu då?
Men vart åker ni på semester nu då?
Klicka här för att svara