Vad gäller vid uthyrning av ett rum i en privatbostad till ett AB som en närstående äger. Vad kan anses som skälig hyra (rummet kommer användas enbart som arbetsrum och det är ca 15 kvm), detta gäller i ett storstadsområde samt ska man och i så fall hur redovisas detta till skatteverket? Kan man hyra ut för ett visst belopp och slippa skatta och hur stor är i så fall den summan? Har sökt information men inte hittat nåt matnyttigt.