1 449 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Utflyktstips i Egypten för finsnickeriintresserade sökes
Medlem
· Västragötalandslän
· 33 inlägg
Ska resa till Egypten, och vill ha tips på intressanta utflykter för möbel/finsnickare där
Min sambo & jag var i Hurghada för x-antal år sedan. Har för mej att det var typ ett varv där dom byggde båtar, i dom trakterna fanns det många "hål i väggen snickerier"
Dom handsnidade möbler, mycket krusiduller
Men fråga i repan på hotellet.
Edit: Glömde, i Kairo fanns det ett gäng snickerier när man kom till "snickerigatan" (nästa gata var kylskåpsgatan)
Men vet inte... skulle nog inte åka till Kairo idag.
Det var nog spännande då vi var, kolonnkörning med bussarna (för och chaufförerna skulle juh ligga först, så det var ett enda race hela resan. Hemresan hamnade vi i en buss full med vodkadrickande ryssar, och absolut inga stötdämpare. Bussen vajade fram och tillbaka över vägen... Brrr, ryser vid tanken.q(;^
p
Dom handsnidade möbler, mycket krusiduller
Men fråga i repan på hotellet.
Edit: Glömde, i Kairo fanns det ett gäng snickerier när man kom till "snickerigatan" (nästa gata var kylskåpsgatan)
Men vet inte... skulle nog inte åka till Kairo idag.
Det var nog spännande då vi var, kolonnkörning med bussarna (för och chaufförerna skulle juh ligga först, så det var ett enda race hela resan. Hemresan hamnade vi i en buss full med vodkadrickande ryssar, och absolut inga stötdämpare. Bussen vajade fram och tillbaka över vägen... Brrr, ryser vid tanken.q(;^
Redigerat:
Medlem
· Västragötalandslän
· 33 inlägg
Tackar så hjärtligt för ditt svar.
Tyvärr såg jag ditt svar först efter att jag kommit tillbaks hem igen.
Tyvärr såg jag ditt svar först efter att jag kommit tillbaks hem igen.
Hur gick det då? Hittade du några "hål i väggen" 
Klicka här för att svara