Hej,
mellan två trallpartier har jag som ambition att lägga uteklinker (2cm). Enligt bild är botten av trappan (till höger) i nivå med trall runt poolen.
vad är bästa sätt att göra detta? Padda 15-20 cm makadam? Därefter stenmjöl/sand och platta? Finns det risk att makadammen rör sig in under trall/trappa? Borde detta ”sättas igen på något sätt? Underlaget är stenhård lera…
stort tack på förhand!
mellan två trallpartier har jag som ambition att lägga uteklinker (2cm). Enligt bild är botten av trappan (till höger) i nivå med trall runt poolen.
vad är bästa sätt att göra detta? Padda 15-20 cm makadam? Därefter stenmjöl/sand och platta? Finns det risk att makadammen rör sig in under trall/trappa? Borde detta ”sättas igen på något sätt? Underlaget är stenhård lera…
stort tack på förhand!
I min värld så behöver du göra en stödkant. Men det hade vart betydligt enklare att göra det innan trallen kom på plats. Som det ser ut nu hade jag gjort trall hela vägen, det blir dessutom lugnare för ögat om du inte blandar olika material och tekniker.F fredrik_pe skrev:Hej,
stort tack på förhand!
Ok! Vad skulle den kunna vara av? trallen ska kapas för att få dit en 145mm ram så borde vara hörbart att trycka ner i den glipan på ngt sätt.Cheesen skrev:
mina ögon klarar inte mer tryckimpregnerat, vill ha något annat som bryter av och skapar möten mellan material
Klicka här för att svara