Hej.
Har märkt att det var ovanligt varma element nattetid senaste tiden.
Värmepumpens ute temp var helt off när jag kollade. Vill minnas att den bestod av ett simpelt motstånd. Men tycker innanmätet i min inte riktig ser ut så?
39/10 är det enda text jag kan hitta på den??
Har märkt att det var ovanligt varma element nattetid senaste tiden.
Värmepumpens ute temp var helt off när jag kollade. Vill minnas att den bestod av ett simpelt motstånd. Men tycker innanmätet i min inte riktig ser ut så?
39/10 är det enda text jag kan hitta på den??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
4,7 kohm NTC. Ersätt med vilket standardmotstånd som helst, eller köp en ersättare hos t ex JS energi:
https://jsenergi.com/bosch-reservdelar/per-pump/bosch-cc-160-135-kw/006-givare-ntc-1338mm-molex.html
https://jsenergi.com/bosch-reservdelar/per-pump/bosch-cc-160-135-kw/006-givare-ntc-1338mm-molex.html
Klicka här för att svara
