Bygger garage och kommer inte att hinna med panelen på utsidan. Har satt utegips som enligt uppgift skall klara en vinter utan att vara täckt av panel. Nu min fundering: det ser ju inte så vackert ut med gipsväggarna. Funderar på att rolla över dem med röd färg. Låter detta vettigt eller är det till mer skada än nytta?