Rengjorde kolfilterfläkten idag, tog av kåpan som sitter ovanför fläkten vid utblåset för att rengöra det, kåpan är plast och är ett klicksystem som gick sönder när jag tog av den, nu sitter den löst, och åker av när fläkten är igång.
Jag tänkte limma fast den delen, har ni tips vilket lim som skall användas, ska man köra på superlim?
Tar gärna emot andra tips också.
Försökt hitta reservdel men finns inga..
Jag tänkte limma fast den delen, har ni tips vilket lim som skall användas, ska man köra på superlim?
Tar gärna emot andra tips också.
Försökt hitta reservdel men finns inga..
Produkter som diskuteras: "superlim"
Snabblim & superlim
Snabblim och superlim är kraftfulla, snabbverkande limtyper som passar för ett brett spektrum av material och användningsområden. Deras omedelbara bindning gör dem till utmärkta val för hushållsreparationer och gör-det-själv-projekt. Med
Läs mer
Vilket lim som fungerar beror helt på vilken plastsort det är.
Börja med att testa med det superlim du har hemma, se om det håller. Gör det inte det, återkom och berätta lite mer om vilket lim du använt och på vilket vis det inte fungerade så ska du nog få bra svar.
Börja med att testa med det superlim du har hemma, se om det håller. Gör det inte det, återkom och berätta lite mer om vilket lim du använt och på vilket vis det inte fungerade så ska du nog få bra svar.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden