Hej!
Vi ska på visning av ett nyproducerat parhus imorgon där rören i tvättstugan är utanpåliggande vilket innebär att det helt enkelt ser förjävligt ut. Finns det någon risk med detta? Går det att göra nånting åt detta?
/Per
Vi ska på visning av ett nyproducerat parhus imorgon där rören i tvättstugan är utanpåliggande vilket innebär att det helt enkelt ser förjävligt ut. Finns det någon risk med detta? Går det att göra nånting åt detta?
/Per
Någon risk är det naturligtvis inte och rören bör vara lättillgängliga vid eventuellt vattenläckage dvs lätt att avläsa och stänga av. Så har jag det också - men mina rör är dolda i ett skåp. Det är lätt att få det snyggt: snickra en lättavtagbar låda över rören.
Tack för svaren!
/Per
/Per
Klicka här för att svara


