2 221 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Utanpåliggande, dosa, taklist, exempel
Verkar vara stört omöjligt att söka fram bilder eller också är jag inte den internetninja jag föreställt mig, så frågar.
Har någon exempelbilder på en utanpåliggande installation mot taklist där utanpåliggande dosor (ex Elko kulodosa) använts?
Kan inte bestämma hur jag tycker det sitta för att vara snyggt...
Har någon exempelbilder på en utanpåliggande installation mot taklist där utanpåliggande dosor (ex Elko kulodosa) använts?
Kan inte bestämma hur jag tycker det sitta för att vara snyggt...
Tack! Oklart om du också googlade, men detta är exakt den enda bild jag hittat självTeroM skrev:
Ser att de sänkt in halvvägs i taklisten. Ser bra ut, men samtidigt är det en rund dosa där kabeln går in i mitten, så kanske inte är ett medvetet val utan en kompromiss för att kabeln ska gå rakt in i dosan från taklisten. Alt. att de bestämt taklist efteråt o då fick det bli som det blev.
Vi hade likadant i sommarstugan med kablar dragna längs taklist och dosan i höjd så att kablarna gick rakt in. Taklisten satt innan kablar.J Jotsat skrev:Tack! Oklart om du också googlade, men detta är exakt den enda bild jag hittat själv
Ser att de sänkt in halvvägs i taklisten. Ser bra ut, men samtidigt är det en rund dosa där kabeln går in i mitten, så kanske inte är ett medvetet val utan en kompromiss för att kabeln ska gå rakt in i dosan från taklisten. Alt. att de bestämt taklist efteråt o då fick det bli som det blev.
Klicka här för att svara