255 läst ·
7 svar
255 läst
7 svar
Ursnyggt med kulört innertak
På konsumentens sida
· 3 623 inlägg
I helgen firade min svärmor sin födelsedag på Kosta Boda Art Hotel, där glaskostnärerna har fått sätta sin prägel på rummen. I de här rummen upptäckte jag hur snyggt det är med kulörta innertak. Det är inte så ofta man ser det, men jag börjar ana en trend. Det kändes väldigt bra att vistas i de här rummen, inte konstigt alls, utan mer ombonat än om taket är vitt. Hoppas att jag får tillfälle och vågar måla taket kulört någon gång.
Du kan läsa blogginlägget här: Ursnyggt med kulört innertak
Du kan läsa blogginlägget här: Ursnyggt med kulört innertak
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Ja, färg i taket var jättesnyggt och störde inte allts. Fick inte heller känslan att rummen blev mindre av det. Jag tycker särskilt mycket om detaljen att de hade målat ner en cm kant på väggen.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Den gång man flyttar, om det är en hyreslägenhet,
kan det bli rätt dyrt att återställa till kommunalgrått.
kan det bli rätt dyrt att återställa till kommunalgrått.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Googla på images "clouds in ceiling" så får du upp massor med bilder av tak med målad himmel. Lycka till!
Klicka här för att svara
