Jag sitter och funderar på möjligheten att ha ett stengolv som går att värma upp för uteplatsen.
Jag vill gärna ha en "medelhavskänsla" med någon form av stenbeläggning under, men då vi lever i Sverige och sommaren kan vara opålitlig/temperaturen sjunka på kvällen så undrar jag om man kan få golvet uppvärmt så att man inte behöver springa in och sätta på sig skor så fort solen går i moln.
Har någon tips på någon smidig lösning?