Om man bara vill ha värme när man kommer till stugan så finns det ju fin fina gsmstyrda "husvakter"
Man kan kolla tempen.höja tempen stänga av och på värme mm
Bara att skicka ett sms.
Om man har fukt problem är en solarventi en bra grej
Den har en solcell som driver en fläkt som blåser in torr
uppvärmd luft i huset. Behövs ingen el alltså
www.lacomfort.se säljer både husvakt o solarventi
Farsan köpte en solarventi där