Min sambo kom med en, enligt mig utmärkt ide. Kök och vardagsrum är i samma rum med ryggåstak.
Att höja köksdelen (golvet) med 15-20 cm, du får då en
golvavgränsning och vi kan lägga klinker där istället för ek-parkett som vi skulle ha i resten av rummet.
Vi har förlängt hela långsidan med 1,2 för att få större rum.
Någon som har gjort något likanade? För och nackdelar?!