Hej rssvanberg,
när du bygger en upphöjd modell bör du har en helintegrerad (Vet ej vad ADG9041 är) för att få det så snyggt som möjligt.. Sen gör köksleverantören en snedskuren lucka och snedskuren list, så slipper du glippan och det går att öppna lcukan utan problem. När det gäller att den ska stå på golv, så köper du bara ett sockelskåp som du ställer under maskinen och garantin gäller.
Hoppas du hittar en bra lösning