Jag har en Automower 430X Nera. När jag startade den efter vinterförvaring ombads jag göra en uppdatering. Startar den, ser att den laddas ner 100% i displayen på gräsklipparen, står att den installerar, men efter det händer ingenting. Den står bara och loopar, jag kan inte ändra några inställningar i appen inte heller på gräsklipparen, den har hängt sig. Någon som har något tips?
Hej.
Jag har varit med om nått liknande förra sommaren med min 430x nera, då löste jag det med att ansluta den till WiFi som precis räcker ut till laddstationen.
Just för Firmwareuppdatering är min erfarenhet att den inte riktigt mäktar med det alla gånger över den mobila uppkopplingen, har bra mottagning så gissar på att det är någon hastighets eller datamängdsbegränsning Husqvarna har som kanske inte riktigt är tillräcklig…
Jag har varit med om nått liknande förra sommaren med min 430x nera, då löste jag det med att ansluta den till WiFi som precis räcker ut till laddstationen.
Just för Firmwareuppdatering är min erfarenhet att den inte riktigt mäktar med det alla gånger över den mobila uppkopplingen, har bra mottagning så gissar på att det är någon hastighets eller datamängdsbegränsning Husqvarna har som kanske inte riktigt är tillräcklig…
Tack för tipset.K Klonas skrev:Hej.
Har fått svar från min reparatör, var fel på moderkortet.
Klicka här för att svara