Ägt en 310 sedan 2017 och den har klippt gräset galant har lite slänter som den hade lite problem med men som fixades genom att jag monterade terräng däck.
Var på service hösten 2024 och en ny programvara installerades pga nytt kretskort
Märkte efter några dagar att den körde runt på gräsmattan utan att klippa, knivtallriken stod still. Startade jag om den gick det igen.
Stod o kollade och märkte att varje gång den gick i slänten så stannade den upp och knivarna stannade sen gick den bara runt på mattan tills det var dags att ladda.
Åkte till verkstaden o förklarade vad som hände och de förklarade att det var tiltsensorn som gjorde att knivarna stannade,det var för brant och de hade haft flera som hade haft samma problem.
Frågade vad de kunde göra åt det och om de inte kunde lägga tillbaka den gamla programmet ? men de hade påtalat problemet för Husqvarna och de kunde inte lägga tillbaka det gamla så här står jag nu med en 310 som har gått perfekt i 7år men sen uppgradering inte funkar på hela mattan utan att jag får dra fram handjagaren
Är det fler som har samma problem?🥲