Hej!

Har en betongplatta utan isolering under. Därför vill jag i lägga lite cellplast över och funderar på hur uppbyggnaden på detta kan se ut för att det ska bli bra.
Om jag bara lägger armering och sedan flytspackel, hur tjockt behöver det vara? Alternativt ett eller två lager golvgips under. Skall bli klinkergolv i badrummet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.