såg i en tidning Plaza tror jag det var..hur man monterat en uplight som slog mot en glasbetongvägg - urläckert. Har NÅGON erfarenhet ev detta eller vet något om ämnet ???
(-jag vet att man inte skall titta i tidningar ocg förföras av dylika påhitt men va f-n det var ju urläckert....

)