5 683 läst ·
20 svar
6k läst
20 svar
"Unken" lukt i uterum
Kunde visst inte redigera mitt gamla svar men tänkte en uppdatering kunde vara bra. Installerade fläkten i helgen och vilken skillnad det blev! Ingen mer unken lukt och ja, luften känns fräsch, härligt! Dessutom ingen kondens vilket också är positivt. Väldigt tyst också så inget man tänker på. Installerade ingen friskluftsventil. Verkar vara tillräckligt att den drar friskluft från golvet/otätheter.
När jag läser denna kommentar så har du skrivit att man absolut inte ska ha tryckt virke….Jonatan79 skrev:
Jonatan79 skrev:
många skriver att de möglar… snickarna ska bygga imorgon och en leverans med nya reglar skulle jag inte få förrän om några dagar (dyrt med hantverkare som inte kan jobba vidare) och dessutom får jag inte lämna tillbaka de tryckta. Ska jag använda dem….Jonatan79 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
