Jag har fått renoverat badrummet och valde i duschen en golvbrunn som går längs väggen. Har försökt att googla mig fram ang rengörningen, för ibland blir det avloppsdoft och jag tror att det beror på hur jag sätter ihop vattenlåset efter att jag haft det uppe och rengjort. Det står att det skall bli ett klick när det är korrekt ihopsatt, men hur jag än gör, hörs inget klick. Ser det rätt ut nu?
Trevlig midsommar!

• Golvbrunn placerad längs med väggen i en dusch, öppnad för visning av vattenlåset inuti.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Golvbrunn längs med väggen i ett nyrenoverat badrum med träimitation klinkergolv och vita kakelväggar.
    Skapa konto
  • Öppnad golvbrunn vid väggen i ett badrum med synlig vattenlås och galler vid sidan.
    Skapa konto
Paul-Staffanstorp
Jag har exakt samma sort och du märker när det är rätt ihopsatt...

Dock "klickar" inte mitt något speciellt.

• Gilla
HeleneD
  • Laddar…
Trägolv i duschen..?

Paul-Staffanstorp
Lubb3 Lubb3 skrev:
Trägolv i duschen..?
Det är ju klinker :rolleyes:

Jaha... My bad :-)

• Gilla
anojak
  • Laddar…
Ja, det är klinker från Höganäs, väldigt nöjd med det

Hej, vi har samma lösning, men nu efter 5 år så har jag problem med att vattenlåset glappar och får avloppslukt i badrummet. Har köpt ett nytt vattenlås, men ser nu att det är pga själva hålet bågnar och därför sitter låset lite trångt på kortsidorna, men långsidorna glappar följaktligen...

Har någon annan varit med om liknande har kanske har förslag på vad man kan göra? Känns som att gummilisten som går runt vattenlåset är lite för liten.....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.