För några veckor sedan blev vårt nya badrum klart. Äntligen!

Så till det riktigt tråkiga:
En morgon upptäckte jag att nån av ungarna gjort ett ca 20 cm långt skärmärke med en sax mitt i badrummet.. Ser ganska djupt ut tyvärr :( men ser inte ut att vara helt igenom heller..
Måste det lagas? Går det att laga på nå enkelt vis?
 
T
I vad? Väggplatta eller golvplatta? Bild hade underlättat.........
 
Så här ser skärmärket ut.
Det är alltså en plastmatta! Kanske svårt å se, men det är ett fint skuret märke..
 
  • uploadfromtaptalk1375088813166.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som att det bara är ytligt, men svårt att se.
 
ring till han som la golvet och be han komma och titta
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.