För några veckor sedan blev vårt nya badrum klart. Äntligen!
Så till det riktigt tråkiga:
En morgon upptäckte jag att nån av ungarna gjort ett ca 20 cm långt skärmärke med en sax mitt i badrummet.. Ser ganska djupt ut tyvärr
men ser inte ut att vara helt igenom heller..
Måste det lagas? Går det att laga på nå enkelt vis?
Så till det riktigt tråkiga:
En morgon upptäckte jag att nån av ungarna gjort ett ca 20 cm långt skärmärke med en sax mitt i badrummet.. Ser ganska djupt ut tyvärr
Måste det lagas? Går det att laga på nå enkelt vis?
Denna http://www.duri.se/products.php?ProductID=1939 kommer antagligen golvläggaren använda sig av och svepa över repan.
Eller http://www.duri.se/products.php?ProductID=1932 för att lägga i en tunn svets.
Repan kommer du tyvärr få leva med, för den går inte att trolla bort.
Eller http://www.duri.se/products.php?ProductID=1932 för att lägga i en tunn svets.
Repan kommer du tyvärr få leva med, för den går inte att trolla bort.
Klicka här för att svara
