Hej!
Planerar för jordvärme till vårt nya hus som skall byggas. Den avstyckade tomten sluttar något och det kommer därför att krävas en del fyllnadsmassa.
Nu till min fråga. Är det möjligt att lägga ut kollektorslangen i förväg, och sedan täcka den med fyllnadsmassa tills den ligger på korrekt djup? Eller måste det vara orörd mark runt omkring? :-?