Vi håller på att installera en ny skorsten och firman som drar skorstenen har tagit in en snickare för att växla av takstolar. Snickaren har fakturerat oss direkt men vi tycker ev att det vore bättre om snickaren fakturerar skorstensfirman som i sin tur fakturerar oss för det så att vi har allt hos en leverantör om något skulle visa sig vara fel.
Någon som vet vilket som är bäst, att ha allt på en faktura eller ha snickarens jobb på en separat?