Blir inte riktigt klok på detta, har letat och letat men hittar inget tydligt svar.
Skall lägga plastmatta i en bastu. Golvet är ett spontat brädgolv i bra skick. Men jag antar att jag behöver ngn skiva under. Funderade först på golvgips, men sen verkar många använda spånskiva eller masonit.
Några tips?