Hej.
Vi tänker snart börja med att bygga en altan och undrar vilket under-arbete som bör göras.
Tomten är grovplanerad och om vi skulle ha haft gräs in mot huset så skulle det behövts ca 5-10 cm fyll innan matjorden. Dvs, det är idag ca 3dm från mark till trä-fasad.
Så nu när vi gör altan dyker några frågor upp :
Behöver vi fylla nåt överhuvudtaget eller bara jämna till och liksom höja altanen till rätt nivå mha leca el. liknande ?
Bör jag lägga duk som hindrar växtlighet ?
Bör jag gräva ned isolering ?
Om jag bör fylla med något, vilket material isf ?
/Jonas