Vad ska jag ha för underlag om jag vill lägga ”vanliga” betongplattor i växthuset? Idag är det ordentligt utgrävt inne i det i förhållande till ordinarie marknivå. Det kommer ju heller inte bli så värst stor belastning och skulle gärna behålla så mkt höjd som möjligt.
är det bärlager med 0fraktion jag ska börja med eller är det makadam? Tycker jag ser lite olika. Sen tänkte jag ha geoduk följt av stenflis att lägga plattorna i
är det bärlager med 0fraktion jag ska börja med eller är det makadam? Tycker jag ser lite olika. Sen tänkte jag ha geoduk följt av stenflis att lägga plattorna i
Jag plockade bara bort grässvålen och jämnade till. Ingen tillförd plast i backen. Men då bestod marken mest av sand.
Kanske 15-20 cm, här https://www.flisby.se/tips-rad/lagg...-VCjvsw4M47OS-3LUGLrn4rBwUfGs84RoCm9AQAvD_BwE säger dom mer men jag har sand under så jag tyckte att det räckteO olofh skrev:
Klicka här för att svara
